23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilkas netbutik flytter ind i varehuset

Bilka Tilst åbner nu en digital butik inde i varehuset.

Den digitale butik består af et område inde i butikken, hvor kunderne via iPads og med hjælp fra medarbejderne kan bestille varer på bilka.dk.

Det skriver Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

Lige nu er der over 20.000 varer i Bilkas webshop, men ifølge Kenneth Nielsen, direktør for E-commerce & Digital hos Dansk Supermarked, arbejdes der ihærdigt på at øge udvalget markant i løbet af efteråret.

- Salg af nonfood er en af Bilkas helt store styrker. I varehuset har vi måske plads til at udstille fem sofaer. Griber kunderne i stedet iPad’en ude i huset, får de pludselig mulighed for at vælge mellem 60 forskellige sofaer. Den digitale butik komplementerer det i forvejen store sortiment, og her har vi mulighed for at tilbyde kunderne uendeligt mange produkter inden for hver varegruppe, siger Kenneth Nielsen.

Omnichannel konceptet testes i første omgang i Bilka Tilst, før der tages stilling til, hvorvidt det skal rulles ud i landets øvrige 17 Bilka-varehuse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web01